Dacă tratăm din timp copilul, viitorul adult va avea o dantură perfectă

Cuvântul stomatologie poate fi intimidant, mai ales dacă porți cu tine un bagaj emoțional din copilăria cu multe dulciuri și…dureri. Însă, astăzi, doamna doctor Raluca Uleanu ne-a invitat în clinica Dental Spa să discutăm despre cariera sa și cum încearcă să schimbe mentalități din centrul capitalei.

Dacă te-ai întrebat cumva, ca mine, care este adevărul din spatele “an apple a day keeps the doctor away” (un măr pe zi ține doctorul departe), află că Raluca recomandă spălarea de cel puțin două ori pe zi sau această alternativă.

La școală ni se spunea, atunci când se făcea educație sanitară în școli, să mâncăm un măr după fiecare masă, deoarece mărul curăță dinții. În cazul în care nu ajungem să ne spălăm pe dinți la prânz putem opta pentru această variantă.

Aceasta îmi spune că în tartru există milioane de bacterii care “rod” din smalț și care pot provoca avarii precum carii de colet dentar. Eu consider că așa cum mergem să ne tundem sau să ne îngrijim unghiile, așa trebuie să mergem la dentist, o dată la șase luni.”

Doctorul Uleanu are un C.V. impresionant, care strălucește cu nume de specializări precum chirurgie, implantologie, estetică, reabilitare sau terapie cu laser. A studiat microscopia endodontică și chirurgia microscopică în Germania, este medic homeopat acreditat și dorește să breveteze invenții pentru a fi folosite în practica stomatologică.

Tehnologia modernă nu se compară cu cea clasică. Ador să lucrez la microscop. Îmi dă libertate să văd bine câmpul de lucru. Se fac anestezii fără ac pentru confortul pacienților. Există și laserul al doilea, post-operator, care nu mai permite apariția inflamației.

Sursă: curatolist.ro

Dacă ți-a plăcut articolul, dă-i share!

0 comentarii pentru “Dacă tratăm din timp copilul, viitorul adult va avea o dantură perfectă

Comentariile sunt inchise